Despre creativitate in jurnalism
Studenții de la specializarea Jurnalism precum si cei de la Comunicare şi Relații Publice s-au întâlnit cu Simona-Claudia Dobre, Managing Partner al Agenției Tagline, pe data de 14 noiembrie, ea le-a vorbit studenților despre creativitate în jurnalism şi comunicare. Întâlnirea s-a desfăşurat sub forma unei discuți libere, pentru a capta interesul participanților , învățând lucruri noi, dar şi în vederea obțineri unui feedback din partea studenților.
Absolventă a specializării Jurnalism de la Sibiu, Simona-Claudia Dobre le-a împărtaşit studenților din experiența sa de jurnalist, dar şi ca antreprenor, conducând o agenție de relații publice şi comunicare în Bucureşti.
"În jurnalism, în 10 ani de când lucrez, am învățat lucruri despre mine şi am învățat lucruri despre ceilalți, a fost dificil, e o meserie foarte grea, e o meserie care, dacă vrei să o faci bine presupune foarte multe ore de muncă, presupune nopți nedormite, presupune câştiguri salariale uneori la salariul mediu pe economie, presupune multe sacrificii. Eu am vrut să fiu jurnalistă pentru că mi se pare cea mai frumosă meserie din lume. Fără dar şi poate, e o meserie prin care îi informezi pe ceilalți despre lucruri pe care tu le vezi intr-o cheie personală"
În cadrul acestei întâlniri, studenții au avut posibilitatea de a pune în practică noțiunile dobandite, au avut oportunitatea de a primi răspunsuri la curiozitățile pe care le aveau, dar şi în acelaşi timp de a "fura" câteva secrete ale meseriei de jurnalist, de specialist în relații publice, dar şi pe domeniul grafic.
Lect.univ.dr.Gabriel Hasmațuchi, cel care a fost inițiatorul acestei întâlniri, i-a mulțumit invitatei pentru frumoasa şi utila prezentare.
"Am avut toți de învățat câte ceva. Ai reuşit să stabileşti punțile atât de necesare între demersul teoretic specific şcolilor de comunicare şi realitatea din teren. A fost un dialog constructiv. Te aşteptăm să ne fi alături şi cu alte ocazii"