• Jurnalismul atunci, acum si in viitor

    Studenții din anul I de la Facultatea de Științe Socio-Umane, specializarea Jurnalism şi Comunicare şi Relații Publice au avut şansa extraordinară de a participa la o discuție cu două dintre personalitățile mass-mediei sibiene, cu scopul inițierii practice în lumea presei. Întâlnirea, or...

  • CSU Sibiu si-a prezentat lotul la ULBS

    Echipa de baschet masculin CSU Sibiu şi-a prezentat lotul de jucători cu care a luat startul în noul sezon al Campionatului Național,la Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu. În cadrul evenimentului, rectorul ULBS, prof. univ. dr. ing. Ioan Bondrea, le-a transmis baschetbaliştilor că Universitatea va contin...

  • Presa trebuie să fie de partea celui căruia i s-a încălcat un drept

    Jurnalistul Dragoş Pătraru a venit, vineri 18 noiembrie, la Sibiu, unde şi-a început turneul național "Starea Nației" din seria celor 30 de oraşe pe care vrea să le vizite pentru a se întâlni cu studenții şi publicul emisiunii sale.

  • Jurnalismul atunci, acum si in viitor

    Studenții din anul I de la Facultatea de Științe Socio-Umane, specializarea Jurnalism &...

  • CSU Sibiu si-a prezentat lotul la ULBS

    Echipa de baschet masculin CSU Sibiu şi-a prezentat lotul de jucători cu care a ...

  • Presa trebuie să fie de partea celu...

    Jurnalistul Dragoş Pătraru a venit, vineri 18 noiembrie, la Sibiu, unde şi-...

Online Marketing Academy by Google, din nou la Sibiu

Online Marketing Academy by Google, din nou la Sibiu

Începând cu luna noiembrie, parteneri şi angajați ai Google, reprezentanți ai unor agenții de advertising şi online marketing din țară şi antreprenori de succes din România, vor susține, săptămânal, conferințe pentru studenții Universității "Lucian Blaga" din Sibiu. Acestea se desfăşoară în Aula Avram Iancu din Facultatea de Litere şi Arte, după programul următor.

 

Prima etapă de cursuri Online Marketing Academy a debutat în fața unei audiențe numeroase cu prezentarea lui Alexandru Blogu, participant în cadrul programului-pilot de anul trecut din Timişoara, actualmente membru al echipei Google în România. Traiectul său profesional poate fi urmat de către orice cursant care se face remarcat atât în urma examenului dintre semestre, pe care îl vor susține toți cei care au intenția de a aprofunda materia în etapa a II-a, la începutul anului 2014, cât şi la examenul final, care cuprinde cursuri de tehnici avansate de online marketing şi se va încheia cu un test de obținere a certificărilor GQI. Certificarea reprezintă cea mai cunoscută emblemă din domeniul publicității online, pe care cursanții o pot folosi, fie pentru a se angaja în agențiile de advertising online din țară sau străinătate, fie pentru a-şi deschide propria agenție.

Iată ce mesaj le transmite Alexandru Blogu studenților care se gândesc la o carieră în marketing online, în exclusivitate, prin intermediul Update Newsletter: "Sfatul meu pentru studenți este să înceapă practica chiar de azi! Una este să citeşti despre marketing şi cu totul altceva e să ai de-a face direct cu piața. După ce termină de citit acest articol studenții ar trebui să meargă să îşi caute o mică afacere locală pentru care să facă marketing online. Pot începe cu lucrurile simple - prezența online, plasarea pe Google Maps, activitatea pe social media, actualizarea site-ului cu informații." 

Peter Barta, cunoscut antreprenor român, a susținut o prezentare interactivă despre crearea planului de afaceri, ghidând discuția înspre multiple zone conexe : economie, marketing, management, organizarea societății economice, relații publice etc.

Săptămâna 1 la Online Marketing Academy by Google a continuat cu intervenția unor invitați speciali. Alessandra Mota de la Google Brazilia a susținut o prezentare despre YouTube, presărată cu statistici despre utilizatori, exemple de videoclipuri şi reclame virale sau inovații în materie de conținut video. Spre finalul cursului, Cristina Avramov, Intern la Google România, a facut o incursiune în produsele şi serviciile brand-ului, vitale pentru susținerea unui business în mediul online - Gmail, Google+, AdWords, Insights, Trends, Analytics etc.

Următoarele cursuri OMA din etapa I au fost susținute de către Anabela Luca, CEO la AdLemonade - firmă specializată în Online Marketing cu sediu în Sibiu - şi s-au axat pe AdWords, unealta Google din care cursanții vor putea susține examenul AdWords Fundamentals până la finalul lunii ianuarie.

"Prin acest program ne dorim să punem bazele următoarei generaţii de specialişti în marketing online. De aceea, pe lângă cursurile practice bazate pe studii de caz, le vom pune la dispoziţie absolvenţilor OMA o platformă de joburi prin care vor putea fi contactaţi de companii şi agenţii interesate de astfel de specialişti", a declarat Rareş Rusu, Marketing Manager la Google România.

Online Marketing Academy este primul program educaţional de nivel naţional organizat de Google în România şi, prin amploarea sa, unul dintre cele mai importante programe educaţionale organizate de Google în Europa.

 

Paul Opricean

 

 

Poze atasate
Online Marketing Academy by Google, din nou la Sibiu
Comentarii